woensdag 19 oktober 2011

How to Be More Aantrekkelijk


Oke, hier is de deal: een meisje zal weten of ze bereid zou zijn om met u of niet binnen een minuut of twee van u te ontmoeten.

Als dat het geval is, heeft het meer zin om te werken aan uw attractie vermogen, of op uw verleiding vaardigheden? Ik zou de voormalige zeggen.

Maar wat is aantrekkelijk? Ik gebruikte om te denken dat een aantrekkelijke persoon is iemand die zag er goed uit. Sterker nog, ik dacht altijd dat ik een 8 of zo lijkt verstandig, want ik heb al veel meisjes vertellen me dat ik er goed uit, en veel van vrienden van mijn zus haar vertellen dat ze een leuke broer heeft.

Dus je kunt je voorstellen mijn verbazing toen ik posted mijn foto op hotornot, en ik kreeg beoordeeld op een 4,3. Ik dacht misschien is de foto was niet zo goed, dus probeerde ik een ander beeld. Die ene kreeg een 7. Ik dacht dat een ander beeld in orde is. Die ene kreeg een 5. Ik probeerde een half dozijn foto's, en ik gemiddeld in de 5-zone, die zet ik onder het gemiddelde in ziet.

Het was niet tot een meisje maakte een opmerking dat ik eindelijk begrepen. Een chick vertelde me dat ik was zeer aantrekkelijk. Ik bedankte haar en vroeg haar wat over mij, dat maakte me erg knap. Ze antwoordde dat ze niet zeggen dat ik was knap, maar aantrekkelijk. Ik gaf haar een domme blik en vroeg haar wat is het verschil.

Een foto als je wil. Een aantal knappe jongens zijn aantrekkelijk, en sommige niet. Omdat aantrekkelijke aan de andere kant is onderdeel ziet, een deel hoe je zelf dragen, hoe je beweegt in de wereld, je energie. Met andere woorden, charisma.

Dus hier is de waarheid: een meisje beslissen of ze wil dat je dan niet heel snel, en dat wordt bepaald door hoe aantrekkelijk je bent. Maar als aantrekkelijk heeft minder te maken met uw uiterlijk dan het doet met je hele persoonlijkheid, je energie, je charisma. Het slechte nieuws is dat we niet veel kan doen met onze fysieke uiterlijk. Het goede nieuws is dat we niet hoeven te. We hoeven alleen maar te werken op het maken van onszelf aantrekkelijker te maken, dat is iets wat we hebben allemaal de mogelijkheid om te doen.

Oh ja, dus als het meisje zet je in de categorie van niet-goed te doen, betekent dat er geen manier om te draaien de situatie. Er is, maar het is een stuk minder werk aantrekkelijk recht worden uit de vleermuis. En op die manier is niet zo eenvoudig als het gebruik van een negatieve-hit, het gooien rond een paar eigenwijs en grappig lijnen, vertelde haar een koele verhaal, of hypnotiserende haar met een patroon.

Je eigenlijk moet geven haar een dergelijk systeem schok dat ze volledig opnieuw te evalueren wie je bent.

Fem vigtige ting at overveje om dating