vrijdag 25 juni 2010

â € œDe tien gevaarlijkste fouten die u waarschijnlijk maken met Vrouwen


Fout # 1: te veel van een â € œNice Guya €

Heb je ooit gemerkt dat de vrouwen nooit echt aantrekkelijk lijken te worden aangetrokken "leuke" jongens?

Natuurlijk heb je.

Net als ik, ik ben zeker dat je hebt aantrekkelijke vrouwelijke vrienden die altijd scheen-to-date "schokt" had ... maar voor sommige reden werden ze nooit een relatie in jou geïnteresseerd.

Wat is hier aan de hand?

Het is eigenlijk heel simpel ...

Vrouwen doen niet baseren hun keuzes van de mannen van hoe "gezellig" een vent is. Zij kiezen de mannen die ze doen omdat ze het gevoel een krachtige GUT LEVEL attractie voor hen.

En wat denk je?

Aardig maakt geen vrouw voelen, dat sterke aantrekkingskracht.

En dat NICE maakt geen een vrouw U niet missen.

Ik realiseer me dat dit niet veel logisch te maken, en het is moeilijk te accepteren ... maar get over it.

Tot dat u instemt met dit feit en beginnen te handelen, zult u nooit het succes bij de vrouwen die je wilt.

Fout # 2: poging tot â € œConvince haar Like You "

Wat doen de meeste mannen doen als ze een vrouw dat ze het echt willen ontmoeten ... maar ze is gewoon notinterested?

Right! Ze proberen te "overtuigen" de vrouw om het anders te voelen.

Nou, ik heb nieuws voor je ... U zal nooit veranderen hoe een vrouw 'voelt' als het gaat om attractie!

Nooit, nooit, nooit.

Je kunt niet een vrouw te overtuigen om het anders te voelen over je met "logica en redenering '.

Denk er eens over.

Als een vrouw niet "voelen" voor u, hoe in de wereld verwacht je dat gevoel veranderen door die "redelijk" met haar?

Maar we doen het allemaal.

Als een vrouw is gewoon niet geïnteresseerd, wij bidden, smeken, Chase en doen ons best om haar gedachten te veranderen.

Slecht idee. Een die nooit zal werken.

Fout # 3: Op zoek naar haar om goedkeuring of toestemming

In onze wens om vrouwen (gelieve die ten onrechte denken we dat zullen ze doen zoals wij), zijn wij mannen altijd om dingen te doen om een vrouw "goedkeuring" of "toestemming" te krijgen.

Nog een gruwelijk idee.

Vrouwen zijn NOOIT aangetrokken voelen tot de aard van de mannen die zich om hen te kussen ... EVER.

Begrijp me niet verkeerd hier.

Je hoeft niet aan vrouwen slecht voor hen te behandelen als jou.

Maar als je denkt dat het behandelen van een vrouw en betekent "altijd het behalen van haar goedkeuring en toestemming voor dingen", denk opnieuw.

Je zal er nooit in slagen door te zoeken naar goedkeuring. Vrouwen ergeren zich eigenlijk op mannen die streven naar hun goedkeuring.

Twijfel mij? Vraag het maar aan elke aantrekkelijke vrouw als mietje jongens die haar in het rond jagen en je wilt haar toestemming haar te ergeren ...

Fout # 4: poging tot â € œBuyâ € Haar affiniteit met voedsel en geschenken

Hoeveel keer heb je een vrouw die zijn aangegaan om een mooi diner, kocht haar geschenken en bloemen, en had haar REJECT u voor iemand die niet behandelen haar ook maar half zo goed als u deed?

Als u als me bent, dan heb je het gebeuren had een LOT.

Nou wat denk je?

Het is alleen natuurlijk wanneer dit gebeurt ...

Dat klopt, zei ik natuurlijk.

Als je deze dingen doet, stuurt u een duidelijke boodschap:

"Ik denk niet dat je mij als voor wie ik ben, dus ik ga proberen om je aandacht en genegenheid te kopen".

Uw goede bedoelingen vaak overkomen vrouwen als overcompensatie van onveiligheid, en de zwakke pogingen tot manipulatie. Dat klopt, zei ik dat vrouwen dit zien als manipulatie.

Fout # 5: Delen â € œHow U Feelâ te vroeg € In de relatie met haar

Een ander groot en ongelukkige fout dat de meeste mannen met vrouwen te maken is het delen van hoe ze 'voelen' veel te vroeg.

Aantrekkelijke vrouwen zijn zeldzaam.

En ze krijgen veel aandacht van mannen.

De meeste mannen niet beseffen dit, maar aantrekkelijke vrouwen worden benaderd in een of andere manier ALL THE

Een aantrekkelijke vrouw is vaak benaderd meerdere malen per dag door mannen die geïnteresseerd zijn. Dit vertalen in tientallen keren per week, en vaak honderden keren per maand.

En wat denk je?

Aantrekkelijke vrouwen hebben meestal van veel mannen.

Dat klopt. Zij hebben ervaring.

Ze weten wat ze kunnen verwachten.

En een ding dat een aantrekkelijke vrouw gaat uit en stuurt haar weg te lopen sneller dan zo'n beetje alles is een jongen die begint te zeggen "Weet je, ik ben echt alsof je" na een of twee data.

Deze signalen naar de vrouw die je bent net als alle andere jongens die vallen voor haar te snel ... en kan geen controle over zichzelf.

Doe het niet. Lean back. Ontspan.

Er is een veel betere manier ...

Fout # 6: Niet â € œGettingâ € attractie Hoe Werkt voor Vrouwen

Vrouwen zijn heel anders dan mannen als het gaat om attractie.

Je moet dit feit te accepteren, en ermee omgaan.

Als een man een mooie, jonge, sexy vrouw ziet, voelt hij meteen een seksuele aantrekkingskracht.

Maar heeft hetzelfde te gelden voor vrouwen?

Hebben vrouwen voelen seksuele aantrekkingskracht op mannen vooral gebaseerd op kijkt? Of is er iets anders aan de hand?

Nou, na het bestuderen van dit onderwerp voor meer dan vijf volle jaren nu, ik kan u zeggen dat vrouwen over het algemeen hun "attractie mechanismen" getriggerd door andere dingen dan lijkt te hebben.

Heb je ooit gemerkt dat zie je veel meer gemiddelde en onaantrekkelijke mannen met mooie vrouwen dan andersom?

Denk er eens over.

Vrouwen zijn meer aangetrokken tot bepaalde kwaliteiten bij mannen ... en ze zijn aangetrokken tot de manier waarop een man geeft hen het gevoel dan ze zijn uiterlijk alleen.

Als u weet hoe u uw lichaam taal en communicatie correct te gebruiken, kunt u het gevoel geven dat vrouwen dezelfde soort krachtige seksuele aantrekkingskracht aan dat je voelt wanneer je een hete, sexy jonge vrouw te zien.

Maar het is geen toeval. Je hebt om te leren hoe dit te doen.

En elke man kunnen leren hoe ...

Fout # 7: Denken dat het geld neemt en Uiterlijk

Een van de meest voorkomende fouten die mannen maken is het opgeven voordat ze zelfs zo erg is begonnen ... omdat ze denken dat aantrekkelijke vrouwen alleen geinteresseerd zijn in mannen die eruit ziet en geld ... of jongens die een bepaalde hoogte ... of jongens die een bepaalde leeftijd.

En zeker, er zijn sommige vrouwen die alleen geinteresseerd zijn in deze dingen.

Maar de meeste vrouwen zijn veel meer geïnteresseerd in de persoonlijkheid van een man dan zijn portemonnee of zijn uiterlijk.

Er zijn persoonlijkheidstrekken dat vrouwen als een magneet aan te trekken ...

En als je weet wat ze zijn en hoe ze te gebruiken, kunt u een van deze jongens.

U NIET moeten "regelen voor een vrouw alleen maar omdat je niet rijk, groot of knap.

Laat ik zeggen dat dit opnieuw: Als u weet hoe u uw lichaam taal en communicatie correct te gebruiken, kunt u vrouwen voelen het zelfde soort krachtige seksuele aantrekkingskracht aan dat je voelt wanneer je een hete, sexy jonge vrouw te zien.

Fout # 8: Alle weggeven van je kracht aan Vrouwen

Eerder noemde ik al dat het een vergissing om te kijken naar een vrouw voor goedkeuring of toestemming.

Nou, een andere soortgelijke tactiek die veel jongens is het weggeven van het gebruik hun macht ligt om vrouwen.

Said anders, jongens proberen om vrouwen graag door te doen wat de vrouw wil.

Nog een slecht idee ...

Vrouwen zijn NOOIT aangetrokken tot mannen dat ze kunnen overal lopen ... Vrouwen zijn niet aangetrokken tot Wussies!

Fout # 9: niet weten precies wat te doen in elk type van de situatie met Vrouwen

Nu ga ik om uw mening te blazen ...

Een vrouw weet altijd wat je denkt.

Vrouwen zijn ongeveer tien keer beter dan mannen bij het lezen van lichaamstaal. Dat is tien keer.

Ik weet het, is het misschien moeilijk te geloven. Maar bijvoorbeeld, als je uit bent op een date met een vrouw, en je wilt haar te kussen, ze weet het.

En als je niet precies weet wat te doen en precies hoe haar te zoenen, en je zit daar op zoek naar haar en nerveus, ze zal niet helpen!

En dit geldt voor alle aspecten van vrouwen en daten ...

Het naderen van een vrouw, haar nummer krijgt, vraagt haar uit, haar kussen, krijgt fysieke ... alles.

Als je niet weet wat te doen in elke situatie, zal u waarschijnlijk schroef it up ... en alles verliezen.

En dat weet je.

Het is van vitaal belang dat je precies weet hoe je van de ene stap naar de volgende met een vrouw ... uit de eerste vergadering, de hele weg naar de slaapkamer.

Fout # 10: Niet Hulp

Dit is de grootste fout van allemaal.

Dit is de fout die de meeste mensen ervan weerhoudt ooit het soort succes met vrouwen dat ze werkelijk willen.

Ik weet het, jongens doe niet graag maken zich er zwak of hulpeloos. Wij willen hier niet om hulp te vragen.

He, heb ik er zelf geweest.

Laat me je vertellen een beetje over mij en hoe ik dacht hoe succesvol te zijn met vrouwen ...

Ongeveer vijf jaar geleden werd ik gevoed met het feit dat ik niet wist hoe te benaderen, elkaar ontmoeten, en ontvang data met vrouwen dat ik werd aangetrokken.

Het frustreerde de hel uit me.

Een avond was ik met een vriend, en ik zag een vrouw die ik wilde vragen, maar ik kon gewoon niet opstaan het lef om het te doen. Ik kan me nog herinneren dat 's nachts ... rechts op de plek waar ik de beslissing genomen om te doen wat nodig was om te leren hoe succesvol te zijn met vrouwen en daten.

Nou, na veel hard werken en proberen allerlei gekke dingen, ik dacht dat het uiteindelijk allemaal uit.

Ik kan nu tot zo ongeveer elke vrouw en haar nummer te krijgen vrijwel direct. Ik heb gedateerde modellen, ik heb van actrices, en ik heb van leuke, normale, reguliere meisjes ook.

Het is een zeer lonende ervaring. Ik voel niet langer dat zieke, onzeker gevoel ... als ik weet niet hoe om vrouwen te ontmoeten ... en ik kan alleen liquideren.

Ik weet dat altijd en overal,, Ik kan gaan en te voldoen aan aantrekkelijke vrouwen.

En ik zal weer met je praten binnenkort.

Uw vriend,
David DeAngelo

Entrevista com Christan Marashio