donderdag 10 juni 2010

Soms is het echt beter om te geven ...


Door Judy McGuire

Heb je gezien dat Target commerciële alleen wanneer de man geeft zijn dag een mooie halsketting, om de vrouw te kijken soort ongemakkelijk zijn en kondigen aan dat ze niet denken dat ze vrij waren "daar" nog niet? Na een flits van pijn kruist zijn gezicht, hij zings terug dat hij het kocht bij Target dus het was super goedkoop. Ik heb altijd high-five die vent in mijn hoofd maar waarheid is, heb ik een ondankbare ontvanger van het cadeau in het verleden.

Echter, het is ook de waarheid die ik heb ontvangen een heleboel waardeloze geschenken. Sommige hartelijk werden, anderen waren net dom. Dus in het licht van het feit dat we in primo cadeau-uitwisseling seizoen, Ik heb samen enkele richtlijnen voor de wijze waarop de giften krijg je dat echt, ze niet moeten behandelen ...

Te Utilitair

Ik dacht dat alleen gehuwde dames wakker om zaken als stofzuigers of douche wissers onder hun boom. Niet zo. Een yoga-instructeur ik weet ontving een Dustbuster van haar live-in-vriendje, terwijl de singer / songwriter Peg had een minnaar, die haar met een begaafde oven Mitt. "Ik zou hebben geschreeuwd," herinnert ze zich. "Ik denk dat ik gewoon een verdoofd, zeer teleurgesteld blik op mijn gezicht had. Niet zeker wat hij probeert te zeggen, maar het is duidelijk we waren bijna een einde. "

Hoe om te gaan: In het algemeen, ik ben van het feit dat je moet proberen te glimlachen en Eke een dank u, geen kwestie wat. Maar wanneer iemand in het bijzonder-een live-in-partner geeft je iets ontworpen om te maken voor koken of schoonmaken na hen een beetje makkelijker ... Nou nee. Gewoon geen.

Verkeerde maat

Je moet een weinig sympathie voor de moedige vent (of dom zijn) genoeg om je kleren kopen. Zelfs als hij je stijl naar beneden, de meeste mensen geen idee met vrouwen maten. Zoeken je kast is niet veel te helpen, hetzij als ontwerper een "M" is een ander "XL", dus hij is vastgeschroefd in beide richtingen. Als hij iets koopt te klein, dan heb je een cadeau dat niet past en maakt je dik voelt. Als hij iets koopt te groot is, je zult ervan overtuigd dat hij denkt dat je een chubber.

Hoe om te gaan: Vat het niet persoonlijk te nemen. Beleefd zeg hem dat terwijl je de liefde de jurk / jas / chaps, het is niet uw maat en je zult het in te wisselen voor iets dat zal u toestaan om uit te ademen.

Utterly Clueless

"Onze eerste kerst samen, mijn ex kocht ik alle actie figuren, van sport en horrorfilms," aandelen mijn vriend, Jennifer. "Een daarvan was een bobblehead!" Jennifer is nu-ex was nog nooit in een serieuze relatie voor, dus hij was niet wreed met de bobblehead, net clueless.

Hoe om te gaan: Jennifer beter wisten het komende jaar. "Ontwikkelen van specifieke lijsten van dingen die je wilt op Etsy, Amazon, waar dan ook," adviseert zij. "En laat hem kiezen uit een lijst van dingen die je al weet dat u wilt. Want sorry, als u wilt verrast worden, je het meest zeker zal zijn. "En niet op een goede manier.

Ik ben niet haar

Ik herinner me nog de lelijke onzegbaar, donut-vormige, schedel-versierd, pleather portemonnee mijn man voor me gekocht een jaar. Het was zo uitgeschakeld. Dus volstrekt niet aan mij. Maar perfect voor zijn ex-een veel jongere goth chick. Met een geforceerde glimlach Ik vertelde hem dat het leek alsof hij boodschappen deed voor het spook van het verleden relaties.

Hoe om te gaan: Rustig uitleggen dat terwijl ze Kmart, bent u Barneys en hij heeft dienovereenkomstig winkel. Mannen hebben de neiging om te denken alle vrouwen dezelfde dingen wilt, dus als hij jarenlang bezig geweest met het wennen aan gifting een manier, kan er een periode van aanpassing, terwijl hij herstelt.

De Boodschap

Je kunt veel leren over een relatie van de geschenken die je uit te wisselen. "De laatste kerst hebben we samen waren Ik gaf hem een koffer, en hij gaf me een set van messen", zegt een redacteur die ik interviewde. De twee gesplitst medio januari. Mijn boodschap geschenk was een cheapo, faux turkoois, Santa Fe-stijl, verzilverde armband dat een ex uitgezocht met hulp van het meisje dat hij was vreemdgegaan met mij. Ouchie.

Hoe om te gaan: Je hebt de gave, niet wachten op de aankondiging van gegraveerde-get out.