woensdag 9 juni 2010

Matig Dating


Sinds ik voor het eerst begonnen met daten 8 jaar geleden de langste heb ik single werd ongeveer een maand, tot nu. Ik heb besloten om meer selectief is in wie Ik kies ervoor om met. Ik haal ze dan plukken ze mij. Ik ben al enkele bijna 2 maanden nu en ik heb gemerkt is er een groot verschil tussen de jongens die ik wil tot nu toe en de jongens die willen met me.

De jongens die ik wil tot op heden ziet er goed uit, op school, succesvol, met een baan en een auto. Helaas zijn zij degenen die mij offline te zetten en als we eindigen opknoping haar juist op hun appartement, doen we nergens heen en ze geen geld uitgeven aan mij, diner of wat dan ook. Ik zou kunnen proberen om de tekst of bel ze en bijna een antwoord krijgen als ik zelfs een op alle. Toch is ze echt houd mijn aandacht en ik heb een verlangen om met hen.

De jongens die willen met me zijn iets mollige, oke-speler, een baan hebben, misschien een auto hebben, misschien niet, maar ze noemen me wanneer ze zeggen dat ze, nemen ze me mee naar leuke plaatsen, ze nemen me om films te , diner, geef me complimenten en echt proberen om mijn hart te winnen. Hun enige minpunten zijn niet geweldig uit, misdrijf vergoedingen, extreme nerdiness, gezichtshaar, dat lijkt op schaamhaar en wil gewoon het leger aan te sluiten voor de realiteit te ontsnappen. Ze willen met me en ze vullen mijn telefoon met teksten en verzoeken uit te hangen maar ik wil niet eens lastig gevallen worden door hen.

Ik weet niet eens echt wil een vriendje nu. Ik heb niet enkel in 8 jaar en misschien zou ik het willen proberen, maar ik wil er was gewoon iemand die ik zou willen en zou ook willen dat ik.

Heeft iemand anders dit probleem gevonden wanneer trying to date?

Tips om Great Spillesteder for Dating