vrijdag 4 juni 2010

Zich bewust van de tekenen dat je een Temp Dating


Door Solomon Jones

Ik haat het om het fluitje te blazen op mijn medemensen, maar ik ben moe van het goede te zien vrouwen met jongens die niet aan snuiftabak.

Toegegeven, het is niet mijn taak om vastgestelde normen voor vrouwen, en ik ben niet van plan om dat te doen hier.

Zoals de vader van twee dochters, echter ik denk dat het mijn verantwoordelijkheid om dit in te schrijven, zodat ze kunnen verwijzen naar het jaar vanaf nu, en toegeven dat ik gelijk had.

Helaas, er zijn vrouwen veel ouder dan mijn dochters, die zullen proberen te ontslaan wat ik over te zeggen. Terwijl deze vrouwen zal de waarheid ontdekken de harde manier, wil ik graag de rest van je een beetje vriendelijk advies te bieden.

Als je een vrouw die voorbij het punt van watertrappelen en u probeert over te gaan tot een serieuze relatie, moet u denken als een werkgever, en brengen in iemand die gekwalificeerd is.

In andere woorden, when u op zoek bent naar een man voor een full-time positie in uw leven Fill, kunt u niet keep interviewen temps.

Wat is een temp, vraagt u? Als relaties waren een zakelijke omgeving, zou de temp worden de kerel die je wilt te brengen voor een week of twee, terwijl de full-time medewerker ziek was uit. Je zou hem niet laten nog langer uit, want week drie zou hebben hem en zijn vrienden tijdens een potje Madden werklozen in de postkamer, terwijl uw bedrijf gaat naar de hel in een handbasket.

Don't get me wrong. Temps zijn niet inherent slecht. Maar zoals back-ups op sportteams, temps rit de pijnbomen voor een reden, en wil je nooit meer te wachten tot crunch tijd om uit te vinden waarom. Daarom, als een publieke dienst aan de goede vrouwen die niet weten hoe je een temp plek, heb ik de vrijheid genomen te delen in vijf gemakkelijk aanwijsbare categorieƫn.

DRACULA

Je kunt hem zien in spiegels, kan hij kijken naar een kruis, maar als hij komt pas rond na zonsondergang en laat altijd voor zonsopgang, hij is een vampier, zuigen het leven-bloed uit je terwijl het vermijden gezien te worden met jou in het licht van dag.

En omdat het onwaarschijnlijk is dat je leven is een aflevering van "True Blood" is er maar een redelijke uitleg: Hij is een temp.

KNOP BOY

Als de enige hulp die hij ooit biedt u gaat riemen, knopen of ritsen op uw kleren, hij is niet een op maat. Hij is niet een kleding ontwerper. Hij is niet een vluchteling uit de kast afdeling bij Paramount. Hij is een freak. Dus je bent. En, oh ja, ik vergat bijna: Hij is een temp.

The Invisible Man

Als hij nooit wil begeleiden u naar huwelijken of begrafenissen, het is niet omdat hij allergisch voor kerken. Het is omdat dergelijke situaties vereisen mannen zakdoeken pass, familie leden te ontmoeten en met je praten zonder te freaky. Dat is veel te veel te verwachten van hem. Weet je waarom? Hij is een temp.

MR. ONGELOOFELIJK

Wanneer je hem nodig hebt om iets te doen mannelijke helpen u graag om zware meubelen, verplaatsen hem

iPhone zoemt plotseling, en hij heeft om weg te dash om een kitten te redden uit een boom, een juwelendief te vatten of uit een Californische wildvuur zetten. Wanneer dit gebeurt meer dan eens, zijn er twee verklaringen. Een, dat hij een watje, en twee, hij is een temp.

Secret Squirrel

Als hij verdwijnt wanneer je vrienden komen rond, het is omdat hij iets te verbergen heeft, en terwijl hij in staat geweest om u dwaas, hij kan niet het risico dat je vrienden zie rechts door hem heen.

Alstublieft niet boos die het dichtst bij u toegestuurd zodra ze wijzen zijn mantel-en dolk gedrag. Ze zijn alleen maar proberen om je de waarheid vertellen voordat je het voor jezelf. Uw man is niet een keeper. Hij is een temp.

Daters Uden Gr�nser