woensdag 9 november 2011

Respect voor jezelf


Heren, moet je eerst respect voor jezelf, je persoonlijke ruimte, je tijd, en uw eigen belangen voor u kan in alle eerlijkheid tonen waardering voor iemand anders. Dit is de basis zelfzorg, zoals borstelen je haar in de ochtend.

Als u van mening dat andere mensen de tijd, ruimte, bezittingen, en gevoelens zijn belangrijker voor je dan je eigen, dan bent u het niet respecteren van jezelf.

Ik begrijp dat het is beleefd om attent te zijn van andermans gevoelens en eigendom, maar wanneer je je eigen verwaarlozing in het proces, je te maken met een groot probleem. Veel mannen die niet succesvol zijn met vrouwen de neiging om de grond te aanbidden, dat die vrouwen op te lopen en aandringen op het zien van de wereld door hun ogen, terwijl het negeren van wat ze zelf zien.

Melissa zegt dat ik moet stoppen met het eten van vlees. Tracy wil dat ik om te beginnen thuis te komen om 9 uur omdat ze niet als ik 's nachts. Ik stopte het verzamelen van treinen als hobby, want mijn vriendin denkt dat het kinderachtig is, en we zijn gaan ze verkopen allemaal morgen op E-Bay. Ik zou graag om uit te gaan met jullie, maar mijn vriendin laat me niet.

Wees sterk!

Ik ben niet vertel om een ​​brute of ongevoelig, maar, heren, ik herinner u eraan dat u uw leven en elke beslissing die je maakt je uiteindelijk te maken hebben met lopen ... alleen.

Dus zolang het niet illegaal is, gevaarlijk, of deals met dierlijke verminking, moet uw vriendin niet geven u advies, eisen of ultimatums op wat u zou moeten doen. Ze is niet respect voor uw persoonlijke ruimte en uw vrijheid om te kiezen, zelfs als ze denkt dat het idioot is. Gewoon omdat ze niet bevalt wat je doet wil niet zeggen dat je niet mooi te vinden. U te doen wat je graag doet.

Wanneer u stopt met respect voor jezelf om een ​​vriendin, vrouw, verloofde, etc. kunt u .. Ze verliest respect voor u ook, en stopt "vragen" je om dingen te doen en begint te "vertellen" wat je gaat doen, dragen, eten, etc.

De gemiddelde vrouw is walgen van dit, en als je dit soort mentaliteit dan moet je om het te veranderen want het is vrouwelijk. De meeste vrouwen verwachten dat hun man de leiding te nemen, beslissingen te nemen, en voorzichtig te corrigeren haar toen ze stappen niet op zijn plaats. Hij is de man, dat is zijn werk voor de afgelopen 250 miljoen jaar.

Als je man spier is als Jell-O, kan je net zo goed accepteren dat je bent "bottom of the barrel" want alleen een vrouw met ernstige emotionele problemen of een echt crappy reputatie zal worden tot je aangetrokken. Als dat is wat je wilt ... Ieder zijn eigen.

Als voor de rest van ons dat we leren hoe om de controle over ons leven en ons lot te nemen en worden de mannen, die we altijd hebben willen worden.

Nu de samenleving heeft een grote rol in de vernietiging van de moderne mens. Vrouwen hebben jaren zeggen dat ze een man die meer vrouwelijke dan mannelijke eigenschappen kenmerken heeft willen. Ik geloof dat goedwillende vrouwen namen wat zij wilden een beetje en maakte een hele man van te maken.

Door te praten met vrouwen die ik ken, en het interviewen van mensen die gevoeliger zijn dan taai, ben ik tot een conclusie: Vrouwen houden stoere kerels met een saldo van menselijke emoties.

Als u slice je hand te openen en zijn dood te bloeden, en ze is lachen om hoeveel van een watje dat je eruit ziet ... kick haar om ze te beteugelen. Een vrouw die echt om je zou te druk paniek en verwoed bezig om het bloeden te stoppen in plaats van lachen om je verliezen van je af te koelen.

Nu, als je bang bent voor iets dat niet kan doden, maak je verliest je baan, of doe veel lichamelijk letsel voor u, dan is het best als je het niet publiceren.

Maar als je vriendin een promotie krijgt, vieren. Als ze verliest haar baan, dan rond mokken met haar voor een tijdje. Als ze iets zegt onbeleefd is voor u, haar te laten weten op niet mis te verstane dat ze beter haar mond te kijken of zij zal niet een vriendje. Alle terwijl het doen van het op een koele, niet-emotionele manier.

Wees niet haar therapeut of vriendin, maar en knikken veel luisteren. Het grootste deel van de tijd dat ze al weet wat ze wil doen, maar wil gewoon iemand om naar te luisteren, zodat ze kan krijgen off van haar borst. U kunt haar anker worden en zelfs niet veel te doen.

Najpiękniejszy Dziewczyna