zondag 15 juli 2012

Website gericht op Hoe wordt een vrouw aantrekken


Datum Hotter Girls, een vooraanstaande mannen dating advies bedrijf, zojuist aangekondigd dat de lancering van een informatie site gewijd aan het helpen van mensen leren de fijne kneepjes van hoe je een meisje te trekken.

De site, die live is gegaan, op 19 maart, heeft een aantal gratis artikelen en tips die helpen ontrafelen vrouwelijke aantrekkingskracht. Het onderwerp van hoe je een meisje te trekken krijgt tienduizenden zoekmachine queries per maand en is er een die veel alleenstaande mannen verbijstert.

"Het is heel contra-intuïtief," legt Rob rechter, de oprichter van Datum Hotter Girls. "Dus veel mannen moeite hebben om een ​​vrouw het gedrag te decoderen. Mannen denken vaak te logisch over de aantrekkingskracht wanneer ze moeten benaderen het emotioneel. "

Een groot deel van het advies op de site scharnieren van het thema 'emotionele intelligentie'. Rechter van mening dat als mensen beter kunnen begrijpen van een vrouw emoties, hij kan leren om die emoties te lokken op een aantrekkelijke manier.

"Het is je kijkt naar wat belangen vrouwen", aldus rechter, "Dus veel ervan is gebaseerd op de emoties vrouwen vloeien voort uit de dingen die ze genieten, van wat ze eten om de shows ze kijken."

Onorthodoxe filosofie van Judge's is een hot topic voor zowel mannen als vrouwen. De blogger is uitgenodigd om deel te nemen aan vrouwen panelen op dating, vaak tot een man perspectief te geven op de dating game.

"Ik vind het leuk feedback krijgt van vrouwen", aldus Judge. "Ik denk niet dat een van het advies dat ik geef is een schande of raar. De meeste jongens zijn er trots op de tips ze lezen op mijn blog en in mijn producten te oefenen. "

Hoewel sommige vrouwelijke bloggers hebben gereageerd met minder dan lovende kritieken van de aanpak van Judge op dating. Onlangs is een blogger schrijven voor The Frisky schreef een vernietigende evaluatie van Judge's "Top 10 Best teksten aller tijden" rapport, beweren Judge werd mannen worden aangemoedigd om een ​​cookie-cutter aanpak van de dating te nemen.

"Er zullen altijd critici", lacht rechter. "Ik denk dat het feit vrouwen bloggers hebben zo'n viscerale reactie op mijn materiaal soort bewijst de doeltreffendheid ervan. Ik bedoel, ik ben jongens vertellen om vrouwen emotioneel. "

Rob rechter heeft de afgelopen 5 jaar lesgeven mannen te ontmoeten en het aantrekken van vrouwen, zowel door middel van producten en live coaching.

Datum Hotter Girls heeft diverse boeken op het voldoen aan en het aantrekken van vrouwen. Magnetische Messaging is de nieuwste release van Judge.