vrijdag 7 september 2012

Vintage Dating Tips nog steeds van toepassing?


Chivalry is niet dood: Niet lang nadat ik dit citaat op Facebook gespot. Het is net weg en volgde overal waar "zijn dame als" ging. - Ik vond een uitstekende artikel van 1938, getiteld zoet Tips voor alleenstaande vrouwen.

Ik denk dat mijn favoriete juweeltje uit 1938: Drink niet te veel als een man verwacht dat u om uw waardigheid. Alcohol kan sommige vrouwen slimmer, maar de meeste krijgen dom.

Uiteraard is er veel veranderd voor alleenstaande vrouwen en mannen sinds 1938. Ik denk dat het idee van hoe een vrouw zich moet gedragen is zo veranderd, zou je moeilijk worden ingedrukt om traditionele opvattingen zoals deze te vinden.

Ik weet niet of dit een goede zaak of een slechte zaak, dat wel. Zijn vintage dating tips die praten over de verwachtingen van "dame achtig gedrag" nog van toepassing vandaag? Verklaart het gebrek aan ridderlijkheid vandaag?

Zijn mannen langzaam te zijn ridderlijke, omdat ze niet echt zien dat veel ladylike gedrag dat het verdient?

Wat voor soort dating tips denk je dat onze ouders en grootouders kregen toen ze single? Hebben ze ooit voorbij een aan u die nog relevant?

Door Wise Diva, Misadventures In Atlanta Dating Blog