donderdag 1 november 2012

Waarom Dating Is Like Koelkast Winkelen


Door Ariane Marder

Ja, het is waar. Een real-life man (met 40 jaar van het leven onder zijn riem, niet minder) zei dat dating is eigenlijk alsof je naar Walmart en het vergelijken van koelkasten.

Ik zou zeggen uit de vleermuis die zei kerel is op mijn sh * t lijst. En als je eenmaal hoort het verhaal, dan heb je waarschijnlijk het erover eens dat hij twee duimen naar beneden verdient.

Een vriend van mij is dating een man voor het laatste jaar-en-een-half. Hij leek geweldig en echt in haar. Hij heeft zelfs opgevoed huwelijk en vertelde haar dat hij was klaar om te settelen. Maar onlangs, hij is met de volwassen versie van mieren in zijn broek en tweede-raden van de relatie.

Op een avond nadat hij terugkwam van zijn college reĆ¼nie, zei hij tegen haar: 'Ik heb nagedacht. Ik heb nooit echt gedacht dat ik zou eindigen met iemand die niet Ivy League "(Blogger's note:! EW) Toen ging hij naar metafoor-zelfmoord te plegen." Ik ben niet het type persoon naar de eerste koelkast te kopen Ik begrijp het. Ik rondkijken en vergelijken voordat het plegen van. "

Serieus, kerel, geen meisje wil een vergelijking met een huishoudelijk apparaat-EVER! En als u een Sub-Zero, waarom in de wereld zou je iets anders?