donderdag 15 september 2011

Bent U Fun?


Hoe kies je je vrienden? Wie denk je ervoor kiezen om rond te zijn? Meest waarschijnlijk deze mensen zijn degenen die je waarnemen "fun" te zijn.

Vrouwen zijn het zelfde als ons in dit opzicht. Ze willen een man die is leuk om rond te zijn en ze hebben een goede tijd rond.

Ik denk aan de tijd dat ik kreeg legde het meest. Ik was een wilde man in die dagen, altijd met een goede tijd rond vrouwen, feesten het op elke seconde die ik had, dat het leven van de partij.

Denk aan de idioot die tranen het op op de dansvloer en kan niet dansen waard damn. Deze man heeft meestal vrouwen om hem heen. Waarom is dit? Omdat hij is leuk! De man weet hoe hij een goede tijd en dat is aantrekkelijk voor vrouwen.

Nu besef ik dat je veel voorbeelden te noemen waar de vrouw is met een totaal ruk, die je niet zou overwegen "fun" helemaal. Maar in sommige vreemde manier waarop ze denkt waarschijnlijk dat hij echt leuk om rond te zijn.

Ik moet denken aan mijn vorige relaties ook, waarin als ik te serieus met het meisje, wat al snel zou eindigen. Wanneer de pret eindigt, het meisje gaat in mijn ervaring.

Deze tip door Eddie Money op de SoSuave Forum.