maandag 5 september 2011

Een verbluffend mooie vrouw


Ik vond deze techniek om een ​​grote een voor het versieren van vrouwen te zijn.

Loop naar een vrouw die je aantrekkelijk vindt. De instelling is niet relevant. En zeg tot haar met een glimlach:

"Neem me niet kwalijk, maar ik kon het niet helpen om je merkt tijdens het lopen hier. Ik wilde u laten weten dat u een verbluffend mooie vrouw."

Dan wachten op een antwoord dat, in 95% van alle gevallen is een mix van gemengde verbijsterd ongeloof in met blozen en onmiddellijke graag naar u toe.

Ik vind dat het merendeel van de tijd dat dit is alles wat je te zeggen hebt, en de vrouw zal het grootste deel van het woord en de druk is off you. De vrouw zal vrij blijven het gesprek met je.

Met behulp van deze techniek heb ik in staat geweest om meer getallen en data dan op een andere manier score. Follow-up van de eerste opmerkingen over hoe goed ze eruit ziet en hoeveel u zich aangetrokken tot haar. Dan vertel haar dat je graag naar haar toe voor een drankje of een maaltijd. Haal haar nummer.

Ik vind dit werkt om de volgende redenen:

* Het is moedig, en vrouwen als mannen die risico's nemen.

* Het is eerlijk en to the point. Ze weten waar ze aan toe met je mee.

* Als ze tot je aangetrokken, hen te vertellen vind je ze mooi zal hen bevrijden van hun angst voor afwijzing van zijn tot je aangetrokken.

* Het maakt ze een goed gevoel over zichzelf.

* Het laat weten dat je net als zij. Mensen zoals degenen die net als zij.

Probeer het op de volgende 20 vrouwen die je ziet en u zult versteld staan ​​van de resultaten.

30 Szybkie porady w spotkania i randki kobiety