zaterdag 10 september 2011

Kan ik Kiss You?


Deze kleine manoeuvre is uitgegroeid tot een van mijn favoriete manieren om echt schroef met het hoofd van een vrouw. In principe gaat als volgt: je bent op een datum en je kunt vertellen jullie beiden een goede tijd gehad en genoten van elkaars gezelschap. Nu is het 's avonds (of' s middags of wat dan ook) is bijna ten einde en beide van jullie zijn in dat "afscheidszoen afwachting zone" dat ik weet zeker dat iedereen weet en dreads net zo veel als ik.

Uiteindelijk kom je tot stilstand voor haar deur, en of je uiteindelijk lopen ze op van de oprit of gewoon een verblijf in de auto, vraag je haar dat meest gevreesde vraag: "Mag ik u kussen? '

Waaraan zij heeft twee opties voor een antwoord. En als ze inderdaad wel een goede tijd met jou zal ze gebruik maken van de meest gunstige is. Ze zal heimelijk glimlachen en zeggen: "Ja" zacht, zoals alleen de dames kunnen. Nu zeg je dit: "Goed dan zal ik zeker op een dag doen.." Schud haar hand of gewoon lachen en knipoog, maar op weg te helpen zo snel als je kunt.

Ik garandeer dat ze er zal links staan ​​met haar mond te openen opknoping afvragen wat in hemelsnaam net gebeurd. En de komende dagen gaat ze om echt te beginnen met jeuk voor die kus van jou. Als ze dat doet je weer te zien, de pure anticipatie van wanneer, waar en hoe die kus er gaat gebeuren zal letterlijk rijdt haar gek ... omdat ze weet dat je wilt om haar te kussen en dat het gaat vroeg of laat komen. Maar ze kan nooit weten het antwoord op wanneer, waar en hoe omdat je nooit meer gaan geef haar geen aanwijzingen. En je gaat doen alsof er niets is in het geringste. Doe alsof je vergeten bent het incident nog is gebeurd.

Wanneer u uiteindelijk toch besluit om haar te geven dat smooch gewoon, dat te doen (maar probeer om te bepalen of ze in de stemming voor; kans is groot dat ze zullen worden). Onder geen beding wordt u weer vragen! Je hebt al gevraagd en ze al zei ja, weet je nog? Het zal een verdomd goede kus zijn, geloof me.

Dit heeft altijd gewerkt wonderen voor mij. Ik gaf dat kus aan een meisje na slechts lopen in haar op de straat en eindigden we de besteding van de rest van de dag (en de meeste van de volgende ochtend) samen. Met een ander Ik was in een pretpark en de verdomde Reuzenrad kreeg vastgelopen en we zaten vast bungelend in de lucht voor vijftien minuten. Ik gaf haar een kleine pik en bleef er voor ons doet de maling daar totdat we begonnen weer in beweging.

En een ander meisje al een poging gedaan worstelen, dat onmiddellijk kus van mij nadat ik haalde de "Someday" lijn op haar. Een of andere manier slaagde ik erin om van haar weg te krijgen. Maar toen ik haar kuste op onze tweede dag in een rood stoplicht na het verlaten van het restaurant, vertelde ze me te vergeten over de film en thuis te komen met haar.